Thursday, August 17, 2017

Draft yang ke-4

Banyak gila aku draft entry. Dah taip halfway, malas. Momentum hilang sebab gatal p buat benda lain. Tekan close. Dasar.




Dahla harini datang kerja lambat. Like lambat gila I should kill myself instead went to work. Dan harini ada training. My whoooooole day rasa screwed gila sebab sampai site lambat. Sampai workmates tak berani nak bercakap dengan aku. Lol sorry  aku kalau penat aku memang malas nak bercakap dengan orang. Aku buat kerja aku je. Dekat dahi tu macam ada tulisan, dont disturb Im not in mood. Training tu makan half day, straight. Taknak mengantuk pulak aku. Dengan semalam takleh tidur. Dengan masa training pun Client tergedik-gedik mintak document macam tak reti sabar.





Tak, sebenarnya hari-hari pun busy. Tapi sebab harini emosi aku tak stabil, aku memang tak bercakap. Nak gelak pun tak larat. Padan muka overthinking lagi.




Lepas habis training tadi, aku percaya yang job aku ni boleh develop OCD kat aku. Hahahaha. Dahla since duduk site, habit aku ialah cuci tandas sebelum guna. AKU BENCI GILA GUNA TANDAS KOTOR. Walaupun tandas tu tandas perempuan, dan berkunci, dan site aku cuma ada dua orang sahaja perempuan, aku tetap cuci everyday. Tanah bertapak dalam toilet pun aku emo walhal tanah tu dari kasut aku sendiri. Site kot, memang la penuh tanah. *pandang diri sendiri atas bawah*




Since my job is to control the works quality, semua benda aku jadi concern. Tile pasang tak balance pun aku emo. Faham tak? Kau pasang plug senget lagilah aku emo.






Damn jap Bighit post something.






Aku. benci. Bighit. LIKE BENCI GILA. APABENDA ENGORANG TENGAH BUAT NI DRAMA KE MOVIE KE OH MY GOD I AM SO MAD RIGHT NOW.





Abort mission. Tak jadi sambung ranting aku nak g tenangkan pikiran (dibaca nak tengok balik video tu). Bye.