Monday, October 23, 2017

Mudah Terhibur

Few days ago Shamie called me because he was bored (as usual bila je dia call aku masa tak boring) & of course la nak update pasal makwe baru dia (yes because my opinion is matter k) kahkah. In the middle of talks, suddenly he said;


Shamie: Weh aku sorang-sorang dalam bilik ni.

Me: Oh. Makcik kau mana? (I asked this sebab he is currently living at his aunt's house)

Shamie: Makcik aku....... dalam bilik dia la??

Me: Memang la dalam bilik dia shaiton takkan dalam bilik engko. Aku ingat engko cakap kau sorang tu takde sesiapa kat rumah shhaskdhjsadj

Shamie: Takde la soalan kau pun.........

Me: DAH KAU CAKAP KAU SORANG INGAT MAKCIK KO BALIK KAMPUNG KE PE. SESUATU SANGAT KALAU JAWAPAN KAU TADI PLOT TWIST PUKUL KANG

Shamie: AKU NAK CAKAP COUSIN AKU TAKDE LA KAN AKU KONGSI BILIK DENGAN DIA HAHAHAHA



Aku taktau la aku memang mudah terhibur ke apa. Tapi sumpah terhibur teruk. Satu, aku rasa soalan aku bodoh. Dua, jawapan dia lagi bodoh. Dahla jawab dengan tak bersalahnya, Hahahahaha benci gila kenapa la aku sentiasa ada kawan yang daku sesali tak cari kawan lain dahulu.


Tak masuk lagi sembang dengan Padgie punya serkap jarang. Gong takyah cerita la, dia baru je memalukan aku dengan bagi dekat customer contact name aku, which dia save as 'Azza Drama' (dia sentiasa tukar contact name aku mengikut current situation. Drama tu sebab aku kuat drama).



Tak guna betul.